Little Paris


dont be so quick to judge me. you only know what i choose you to know about me ツ
Princess
23rd February
castle
Facebook | Twitter



Diary Owner Friends Stuff


For you :)


| https://pbs.twimg.com/media/BZf3C
LCCAAAwfbV.png:large |



URL blog wajib bukan email .
Tapi if takde blog , nak letak URL FB or Twitter pun boleh :)
Don't put your ADS link .
Please put your link correctly .
NO harsh words allowed here .






Template: pandai bijak
Basecodes: cantik
Others:   


Wattpad
Tuesday 5 April 2016 | 3:42 pm | 1 sweet cupcake


Dear Diary,

Hai hai so harini aku nak cerita hobi baru aku. Em em act bukan hobi baru sebenarnya hee entahlah, aku pun tak tahu nak gelar benda ni apa. So seperti yang awak awak semua tahu aku ni suka membaca, lagi lagi bab novel ni hehe tapi memandangkan aku takdelah banyak masa dan duit untuk pergi beli novel, aku pun mula lah baca cerpen online kat penulisan2u. Heh baca cerpen je mampu. Sebab apa ? Sebab kalau aku baca novel kat sana, kempunan aku nak tahu ending dia nanti hehe.

Lama lama aku bosan baca kat penulisan2u dengan beberapa alasan.
Alasan pertama ialah, cerpen kat sana semuanya 'typical cerita melayu' ugh balik balik jalan cerita sama je yang aku baca. Kalau nak jumpa lain daripada lain tu ada, cuma sikit em. Dan yang lagi sadis tu bila penulis buat cerpen dia tergantung and dia suruh tunggu yang kedua punya oh hell, dah nama pun CERPEN as in CERITA PENDEK dan kau nak panjang panjang kan cerita tu sampai ada part two, three, and four ugh tak faham bahasa ke macam mana wahai penulis penulis. Okay apa yang aku bebel tu adalah pendapat aku. Aku ulang balik, PENDAPAT aku, so if ada yang tak puas hati ke apa, boleh blah sebab manusia ada pendapat masing masing, harap maklum.

So dah habis sesi meluahkan perasaan, now aku nak cerita yang lepas aku dah bosan cerita kat penulisan2u, aku teringat balik yang kawan kawan aku pernah cakap pasal application Wattpad kat playstore. Aku pun cuba la install and blur, macam mana nak guna? Haha masa tu aku main angkut je mana mana buku yang cover, sinopsis or nama buku tu menarik masuk dalam library account wattpad aku. Bila check balik damn dekat 30 buah, and aku macam 'em gila teruja kau ni puteri' hehe. 

Macam biasa, ada buku yang best, ada yang tak but, bila aku baca je cerita yang bertajuk Uqasha by Mariaxohx aku jadi budak yang dahagakan cerita cerita kat wattpad tu haha. You guys know what? Aku kalau sehari tak bukak wattpad mesti tak sah. Rasa tak lengkap hidup tahu? So kalau anyone yang kenal aku in real life, kalau nampak aku pegang fon je tu bukan sebab aku hot sangat sampai asyik berchatting dengan someone, but aku tengah masuk dalam dunia khayalan aku di wattpad *peace*

Lepas aku baca Uqasha, aku tahu Maria ni ada buat cerita baru bertajuk Davika but aku tak baca terus sebab aku tahu and confirm 100% yang cerita tu best so aku tunggu lama sikit baru aku baca sebab aku tak sanggup nak tunggu dia update satu per satu bab dalam cerita Davika. And aku macam bersyukur gila namatey yang aku baca Uqasha masa dah complete sebab kalau tak memang aku macam pungguk rindukan bulan lah nak tunggu update update dari Maria untuk cerita Uqasha dia tu. So harini aku dah baca Davika sampai habis and memang best, sumpah tak menyesal baca hee. Dalam cerita Davika ada cakap ciuman di dahi adalah tanda mengambil berat dan yup thats right.

Lalala dah panjang sangat aku membebel ni haha so see ya !

Mood : Driving

Love , Syira
05 April 2016 3:38 PM