Little Paris


dont be so quick to judge me. you only know what i choose you to know about me ツ
Princess
23rd February
castle
Facebook | Twitter



Diary Owner Friends Stuff


For you :)


| https://pbs.twimg.com/media/BZf3C
LCCAAAwfbV.png:large |



URL blog wajib bukan email .
Tapi if takde blog , nak letak URL FB or Twitter pun boleh :)
Don't put your ADS link .
Please put your link correctly .
NO harsh words allowed here .






Template: pandai bijak
Basecodes: cantik
Others:   


Tired
Wednesday 30 March 2016 | 4:11 pm | 0 sweet cupcake



Dear Diary,

So here I am, too tired and feel like to scream like hell . Heh nak improve english cenggini ahh, hehe. Baru balik dari driving class dan rasa penat tu macam damn, nak tidur sampai esok pagi boleh ? Haha konon je penat sangat tapi sempat lagi ber-blog em em . Bosan duduk office my mom so ber-blog lah kita en.

Tadi pergi driving class dapat kawan baru lagi hee, peramah en aku asyik dapat kawan baru je ? Ceh, puji diri sendiri . Then jumpa classmate, lelaki dan perempuan. Borak sikit sikit then buat tak kenal. Haha gila, awkward namatey. Tapi nasib bertegur lah en ? Daripada tak, hmm.

So aku dah tukar playlist dengan lagu lagu up-to-date and sudah semestinya favourite aku en.
So dengar okay ? Ada lima lagu dan sila rajinkan diri anda untuk dengar kesemuanya hee *peace*
What ? Tak suka lagu lagu yang aku pilih ? Okay okay tak payah gaduh, tekan je pause .
Oh btw, kalau ada dengar iklan blablabla tu sorry lah, aku pun tak tahu kenapa dengan playlist ni . Maybe sebab lagu lagu tu aku amik dari youtube . Em perhaps hee.

So see ya babe. Doakan aku first time belajar motor esok lalala.

Love, Syira

30 March 2016 4:10 PM